Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

skönt å komma ut lite

Av Therese Larsson - 24 oktober 2013 17:01

Idag var jag ner till Finsam en vända på ett lite möte inför självkännsla gruppen, sen går jag ju på Din egen Makt på mån ojoj kommer bli en fucking BITCH bara jag får jobba på MIG SJÄLV nu   Å jag trivs så bra av å vara själv e otroligt jäkla skönt varför har jag inte insätt de tidigare   kanske för att jag aldrig bott själv men de gör jag inte nu heller men e skapligt skönt å vara själv, har alltid varet rädd för de på nå vis men varför ingen aning. undra va man ska göra i helgen då vill ju helst inte bara sitta hemma det har jag gjort nog mycket nu så får se om nån skulle vilja hitta på nogot men e ju knappt någon som ringt mig ens engång varför ska jag alltid behöva höra av mig hela tiden jaja va ju som det var med det e ju as kass på det jag med men som sakt nu ska riktiga Tessa komma fram å då ska jag bli lika bra som alla andra är så det blir jämn lika liksom att jag också faktiskt hör av mig   så läser nån detta som känner mig å har mitt nummer känner ni för å hitta på nå roligt hör av ER, vill inte bara sitta hemma denna helg nu när jag e e typ frisk , hosta å snorig men de kommer ju sitta i 100000 år till så å det beror ju på att man ska ha den där förbannade vuxen nappen   men har ingen lusst att sluta med den ännu heller så.

 

 

 

cya   

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Larsson - 9 december 2013 14:51

Lite fusk med träningen har det allt blivet ons å tors förra veckan men ingen ide att hänga läpp för det sånt som kan hända ibland men har if gått ner 1, 6 kg på 2 veckor e lite mindre än de jag tänkt mig men är ju - på vågen if :) midjemåttet har in...

Av Therese Larsson - 27 november 2013 18:41

Började med min 5 min vecka tidigare en den 1 dec ja fö r er som inte hänger med å läst mitt förra inlägg kan jag tala om att i agusti 2014 skulle jag vilja ha gått ner minst 25kg till så har jag gått ner 60kg totalt på 2,5 år men hälst 30kg    så då...

Av Therese Larsson - 21 november 2013 21:17


Fick ju hem att jag fått cellförändringar vid första vanliga cellproverna igår var det dags för ett ren mardröm kan jag ju säga fy f*n, dom va 3 stycken för de första å jag låg där säkert 30 min å plågades i stol J'v**len men känndes som en evighet l...

Av Therese Larsson - 11 november 2013 20:04

Har gjort endel sen sist jag bloggade men allt de orkar jag inte skriva om nu. Mycket i huvudet nu men vet ändå inte så mycket jävligt trött mäst om dagarna med, jätte nere å allt känns så jävla tungt exat allt å inte kunnde jag ta cell proverna när...

Av Therese Larsson - 31 oktober 2013 13:10

Lördag: vart det Party, men vart bara hemma men hadde if trevligt behöver ju inte ränna på krogen jämt även om det är roligt      Söndag: vart det bara film häng i soffan men synd att alla filmer som vi såg va totalt jävla kassa, nej får ta å kom...

Ovido - Quiz & Flashcards