Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

hoppas

Av Therese Larsson - 20 oktober 2013 20:44

Hoppas på upp piggning väldigt snart nu skapligt less, ser inte fram emot städningen efter dessa dagar eller jo på ett sätt för då ska de bäddas rent dammsuga å massa mer då ska bacillerna bort så det bara skriker om det, känner att jag vill ut ut ut går mig totalt på nerverna å bara va hemma så här mycket å irriterad blir jag å, å analyserar allt typ tänker nå så förbannat mycket ja på allt möjligt så nej jävlar i mig om jag inte blir frisk snart. Ja jag behöver nog inte nämna va jag gjort idag typ sovet...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Larsson - 9 december 2013 14:51

Lite fusk med träningen har det allt blivet ons å tors förra veckan men ingen ide att hänga läpp för det sånt som kan hända ibland men har if gått ner 1, 6 kg på 2 veckor e lite mindre än de jag tänkt mig men är ju - på vågen if :) midjemåttet har in...

Av Therese Larsson - 27 november 2013 18:41

Började med min 5 min vecka tidigare en den 1 dec ja fö r er som inte hänger med å läst mitt förra inlägg kan jag tala om att i agusti 2014 skulle jag vilja ha gått ner minst 25kg till så har jag gått ner 60kg totalt på 2,5 år men hälst 30kg    så då...

Av Therese Larsson - 21 november 2013 21:17


Fick ju hem att jag fått cellförändringar vid första vanliga cellproverna igår var det dags för ett ren mardröm kan jag ju säga fy f*n, dom va 3 stycken för de första å jag låg där säkert 30 min å plågades i stol J'v**len men känndes som en evighet l...

Av Therese Larsson - 11 november 2013 20:04

Har gjort endel sen sist jag bloggade men allt de orkar jag inte skriva om nu. Mycket i huvudet nu men vet ändå inte så mycket jävligt trött mäst om dagarna med, jätte nere å allt känns så jävla tungt exat allt å inte kunnde jag ta cell proverna när...

Av Therese Larsson - 31 oktober 2013 13:10

Lördag: vart det Party, men vart bara hemma men hadde if trevligt behöver ju inte ränna på krogen jämt även om det är roligt      Söndag: vart det bara film häng i soffan men synd att alla filmer som vi såg va totalt jävla kassa, nej får ta å kom...

Ovido - Quiz & Flashcards