Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

Vårdcentralen idag igen

Av Therese Larsson - 18 oktober 2013 19:22

Idag fick jag nog med att jag inte kunnde svälja å ringde till vårdcentralen igen, fick en tid så hela eftermiddagen gick åt till å vara där men idag var det LÄTT värt det, fick Pencilin nu så nu ska jag väl bli bra hoppas jag, men en är det inte slut srunget där den 7 nov ska jag dit igen men då e det i annat ärende å jag hoppas hoppas att jag bara behöver dit den gången då men de visar sig väl ska försöka å inte tänka på det så mycket nu utan försöka ta vara på dagarna på bästa sätt fram tills jag får svar på det.

 

Idag får det bli en tidig kväller är rätt trött nu när jag inte sovet ordentligt på några veckor   men innan måste jag vänta in E å hennes Kille vi ska byta soffa så vi får en stor fet dubbel divan å dom får en 3 sits å 2 fotöljer för de vill if hennes sambo ha jag förstår dock inte varför men e super glad för det har villa haft en sån dom har hur länge som hälst bara att dom e ju så dyra. Å i morgon har jag inga planer ännu men mår jag bättre vill jag hjärna träffa nån av mina Vänner känner att jag setat hemma lite väl för länge nu så dags å försöka sig ut i det sociala nu känner jag   men beror lite på hur natten varet å hur jag känner mig men känner mig redan bättre så skulle tro att de är ännu bättre i morgon     

 

Ha en trevlig Fredagskväll alla där ute nu   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Larsson - 9 december 2013 14:51

Lite fusk med träningen har det allt blivet ons å tors förra veckan men ingen ide att hänga läpp för det sånt som kan hända ibland men har if gått ner 1, 6 kg på 2 veckor e lite mindre än de jag tänkt mig men är ju - på vågen if :) midjemåttet har in...

Av Therese Larsson - 27 november 2013 18:41

Började med min 5 min vecka tidigare en den 1 dec ja fö r er som inte hänger med å läst mitt förra inlägg kan jag tala om att i agusti 2014 skulle jag vilja ha gått ner minst 25kg till så har jag gått ner 60kg totalt på 2,5 år men hälst 30kg    så då...

Av Therese Larsson - 21 november 2013 21:17


Fick ju hem att jag fått cellförändringar vid första vanliga cellproverna igår var det dags för ett ren mardröm kan jag ju säga fy f*n, dom va 3 stycken för de första å jag låg där säkert 30 min å plågades i stol J'v**len men känndes som en evighet l...

Av Therese Larsson - 11 november 2013 20:04

Har gjort endel sen sist jag bloggade men allt de orkar jag inte skriva om nu. Mycket i huvudet nu men vet ändå inte så mycket jävligt trött mäst om dagarna med, jätte nere å allt känns så jävla tungt exat allt å inte kunnde jag ta cell proverna när...

Av Therese Larsson - 31 oktober 2013 13:10

Lördag: vart det Party, men vart bara hemma men hadde if trevligt behöver ju inte ränna på krogen jämt även om det är roligt      Söndag: vart det bara film häng i soffan men synd att alla filmer som vi såg va totalt jävla kassa, nej får ta å kom...

Ovido - Quiz & Flashcards