Alla inlägg under juli 2013

Av Therese Larsson - 21 juli 2013 20:20

Nu var det bra länge sen igen å som sakt mitt minne e ju kort så tar bara ett litet hop plock av allt för de där med dagar jag gjorde de å det kommer jag fan inte ihåg   Men va en dag jag va såå jäkla ner körd i botten så där som jag kan bli i bland va ledssen inombords tyckte inget hände, men samma dag hörde en gammal go vän av sig å tala om att hon va hemma i Dalarna å då börja de hända grejer     vi har umgåtts å haft otroligt trevligt badat varenda dag på olika Bad platser   undan tag en dag men då gjorde vi annat va å fika bland annat så det va värkligen en upp ryckning från ingen stans helt underbart   nu kommer jag nog få lite mer tid till bloggen på kvällarna då mitt   kommer jobba myckett nätter i sträck nu så nu jobbar han 6 nätter ledig 1 sen jobbar han 4 till, jagsom trodde jag skulle bli den blekaste i stan men lite färg börjar ja allt få if på över kroppen benen e ett par blekfisar för sig dom    så nu får vi se vad som händer i veckan men hoppas på en händelse rik sådan    sen har jag haft Mamma å Torfinn å deras lilla söta Baloo på besök å fått en massa grejer     

Av Therese Larsson - 5 juli 2013 22:01

I ons va jag i borlänge å shoppa lite sen har jag typ bara varet hemma å idag har jag haft en riktig LÅT MIG VARA dag ont i magen å sjukt ont i bobisarna ömmar som faen så hoppas de e bättre i morgon när man ska i väg ut till Gonäs å grilla å bada å grejer e ju inge roligt om jag ska må som jag gjort idag cya ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards