Alla inlägg under oktober 2013

Av Therese Larsson - 31 oktober 2013 13:10

Lördag: vart det Party, men vart bara hemma men hadde if trevligt behöver ju inte ränna på krogen jämt även om det är roligt   

 

Söndag: vart det bara film häng i soffan men synd att alla filmer som vi såg va totalt jävla kassa, nej får ta å komma nån riktigt bra skräckis snart tycker jag   

 

Måndag: var jag ner till J med Familj å hälsade på det var så sjukt länge sen jag var där å det var riktigt trevligt så nästa Lördag har vi planerat in en spel kväll med god mat   

 

Tisdag: var jag bara hemma.

 

Onsdag: var jag till bax på frukosten igen å efter den så träffa jag N å det var också länge sen man träffa henne nu å vi tog lite loppis vändor å hadde riktigt trevligt    jag gjorde även lite fynd denna gång också    Idag: skulle jag ha varet ner till E för de va också länge sen men jag bara orka inte kännde jag var såå jävla trött å bara ville vara lite själv känner att jag idag har jag en LÅT MIG VARA bara å det kännde jag nog redan tidigt i morse så e ju så skönt å bara vara känner jag....

Av Therese Larsson - 25 oktober 2013 23:56

Idag har jag städat å fixat lite kan ju säga att det behövdes sen har jag spelat lite å glott på film ska väl försöka sova strax så man orkar hugga in på tvätt å de städning som blev kvar sen blir det nog ta en cider eller två te kvällen ;)

Av Therese Larsson - 24 oktober 2013 17:01

Idag var jag ner till Finsam en vända på ett lite möte inför självkännsla gruppen, sen går jag ju på Din egen Makt på mån ojoj kommer bli en fucking BITCH bara jag får jobba på MIG SJÄLV nu   Å jag trivs så bra av å vara själv e otroligt jäkla skönt varför har jag inte insätt de tidigare   kanske för att jag aldrig bott själv men de gör jag inte nu heller men e skapligt skönt å vara själv, har alltid varet rädd för de på nå vis men varför ingen aning. undra va man ska göra i helgen då vill ju helst inte bara sitta hemma det har jag gjort nog mycket nu så får se om nån skulle vilja hitta på nogot men e ju knappt någon som ringt mig ens engång varför ska jag alltid behöva höra av mig hela tiden jaja va ju som det var med det e ju as kass på det jag med men som sakt nu ska riktiga Tessa komma fram å då ska jag bli lika bra som alla andra är så det blir jämn lika liksom att jag också faktiskt hör av mig   så läser nån detta som känner mig å har mitt nummer känner ni för å hitta på nå roligt hör av ER, vill inte bara sitta hemma denna helg nu när jag e e typ frisk , hosta å snorig men de kommer ju sitta i 100000 år till så å det beror ju på att man ska ha den där förbannade vuxen nappen   men har ingen lusst att sluta med den ännu heller så.

 

 

 

cya   

 

 

Av Therese Larsson - 23 oktober 2013 22:02

Ni som orkar läsa får göra det ni andra kan ju välja å strunta i det ;p känner mig pigg för engångs skull men skulle ju behöva sova tänkte släpa mig upp i morgon bitti så jag får lite tid innan jag ska iväg ska bli kul å jaga kläder i garderoben igen nu när man sprungit runt i pyamasen eller varet naken fis :p e alltid skönt å ha lite tid på morgonen innan man ska iväg men de blir väl bara mötet sen hem förstår jag väl men ändå bättre en inget när man varet hemma :) snackat i telefon idag å det va roligt å höra nån annas röst en sin egen å ens sambo föreengångs skull :) sen fick jag planer för nästa helg också å nu i veckans tänkte jag att jag skulle försöka hälsa på några om dom vill ha sällskap vill säga kan ju vara en fördel :p lite mindre kul å prata med mamma då jag fick reda på något jag borde ha fått reda på när det hände så jag hoppas jag kommer bli informerad nästa gång det händer nå sånt vart if ledsen. R.I.P du kommer va saknad sist jag såg dig va när du kom hem med mamma å mina systrar på min 25 års dag för 2 år sedan snart 3 men kändes som de bara va ett litet tag sedan åren går ju så fort. Nu ska jag väl ta å försöka få någon sömn Natti Natti alla där ute ta hand om varandra ?

Av Therese Larsson - 23 oktober 2013 12:42

Skönt å få vara lite själv å bara vara med sina tankar å funderingar blir mer å mer sugen på att flytta ifrån den här hålan nu än någonsin finns snart ändå ingen kvar å dom få skulle man kunna komma å hälsa på för under min tid som sjuk e det bara 2 som jag skrivet med lite då å då annars e det fan ingen som ens hört av sig å hört hur jag ens mår osv blir både riktigt ledsen å besviken, mycket av sånt som gått runt i huvudet nu mycket funderingar på varför jag inte duger längre osv så har kommet fram till att jag också tänker skita i å höra av mig till folk får vi se sen om jag ens vill träffa dom över huvud taget sen å ingen ide att grubbla nå mer över det utan bättring å lägga energin på annat å dom som man vet finns där å det tänkter jag då göra nu, flytta kommer nog alldrig hända så många gånger som jag velat det för trivs ju ändå här på nå vis så får väl hoppas på bättre tider snart nu har jag ju som sakt tänkt ihjäl mig på hur saker skulle kunna bli osv osv de e väl de jobbihasjobbigaste med att ha varet hemma å varet sjuk alla dessa jäkla tankar som ploppar upp i huvudet over and out

Av Therese Larsson - 22 oktober 2013 18:34

Äntligen börjar jag känna mig piggare så i morgon funderar jag på att ta en liten promenad bara för att lätta lite på trycket i huvudet alltså man kan ju bli bra seg i skallen av att bara va hemma, beror väl lite på sömnen inatt också kanske å att jag va röd i ögonen beror inte på inflammation de e borta nu jag har väl varet i farten å klantat mig som vanligt så viks förkylnings salva som man kan köpa på apoteket ett tips Smörj inte med den på näsan utan håll den där den ska smörjas ;) ni vet ju va som händer med ögonen nu if om den kommer för nära för de har jag provat ;p om inte så lägger jag upp en bild på mitt öga så ser ni va som kan hända idag mår mina ögon bra igen :)

Av Therese Larsson - 21 oktober 2013 10:48

Gör ett blogg uppe håll tills ja e frisk igen har ju ändå inget å skriva då jag gör samma sak hela tiden hoppas vi ses snart mina läsare ha de gott å hoppas ni får hålla er friska ? over and out

Av Therese Larsson - 20 oktober 2013 20:44

Hoppas på upp piggning väldigt snart nu skapligt less, ser inte fram emot städningen efter dessa dagar eller jo på ett sätt för då ska de bäddas rent dammsuga å massa mer då ska bacillerna bort så det bara skriker om det, känner att jag vill ut ut ut går mig totalt på nerverna å bara va hemma så här mycket å irriterad blir jag å, å analyserar allt typ tänker nå så förbannat mycket ja på allt möjligt så nej jävlar i mig om jag inte blir frisk snart. Ja jag behöver nog inte nämna va jag gjort idag typ sovet...

Ovido - Quiz & Flashcards