Direktlänk till inlägg 17 oktober 2013

trök dag

Av Therese Larsson - 17 oktober 2013 12:23

Idag får det bli en sån där trök dag har varit uppe en stund å plockat i en diskmaskin ska plocka in en till senare idag å i morgon måste det städas igen vart ju inte klart sist å nu ser det för jävligt ut så men börjat med disken idag if sen glot på datorn nu tänkte jag vila en stund så jag ej sovet nå inatt if så finns ju risk att när man blir frisk sen så har man vänt fel på dygnen igen å får börja om igen jag va ju duktig på att komma upp på morgonen förra veckan men e väl sånt som kan hända när man e sjuk antar jag..hoppas på förbettring snart så kanske det finns lite mer att blogga om också få se om det blir nå spela med E sen idag då det visar sig :) over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Larsson - 9 december 2013 14:51

Lite fusk med träningen har det allt blivet ons å tors förra veckan men ingen ide att hänga läpp för det sånt som kan hända ibland men har if gått ner 1, 6 kg på 2 veckor e lite mindre än de jag tänkt mig men är ju - på vågen if :) midjemåttet har in...

Av Therese Larsson - 27 november 2013 18:41

Började med min 5 min vecka tidigare en den 1 dec ja fö r er som inte hänger med å läst mitt förra inlägg kan jag tala om att i agusti 2014 skulle jag vilja ha gått ner minst 25kg till så har jag gått ner 60kg totalt på 2,5 år men hälst 30kg    så då...

Av Therese Larsson - 21 november 2013 21:17


Fick ju hem att jag fått cellförändringar vid första vanliga cellproverna igår var det dags för ett ren mardröm kan jag ju säga fy f*n, dom va 3 stycken för de första å jag låg där säkert 30 min å plågades i stol J'v**len men känndes som en evighet l...

Av Therese Larsson - 11 november 2013 20:04

Har gjort endel sen sist jag bloggade men allt de orkar jag inte skriva om nu. Mycket i huvudet nu men vet ändå inte så mycket jävligt trött mäst om dagarna med, jätte nere å allt känns så jävla tungt exat allt å inte kunnde jag ta cell proverna när...

Av Therese Larsson - 31 oktober 2013 13:10

Lördag: vart det Party, men vart bara hemma men hadde if trevligt behöver ju inte ränna på krogen jämt även om det är roligt      Söndag: vart det bara film häng i soffan men synd att alla filmer som vi såg va totalt jävla kassa, nej får ta å kom...

Ovido - Quiz & Flashcards