Alla inlägg under april 2013

Av Therese Larsson - 25 april 2013 11:58

Ja då har jag inte bloggat på nån dag igen då, I tis va jag till Vårdcentrelen och tog min B12 samt titta örat igen då ville dom att jag skulle till bax så en läkare fick titta på örat så de va ju bara gå hem och vänta in den nya tiden på Em, va dit och läkaren titta på örat å sa Oj de såg illa ut. jag tänkte då så här hur fan såg de då inte ut när jag va upp till akuten med det  och får bara Teracotil droppar, vilket läkaren säger att de brukar man ge bara vid lättare besvär hmm tänker jag alltså borde jag fått pencilin  redan då jag va upp till akuten för över 1 vecka sen, ja man blir inte klok på hur vården här i stan fungerar tur jag fick en bra läkar när jag var vid vårdcentrelen if, så nu har jag bara varet hemma då jag blir så trött av pencelin men ändå kan jag inte sova på nätterna inatt va jag uppe mellan 12- 05:00 i morse så man e bra kokko i bollen nu   då det va samma natten före också..

 

tjingeling

Av Therese Larsson - 22 april 2013 19:26

Idag va jag och hämta ut mitt nya Id kort, då mitt gammla går ut nu i Maj men nu har jag till 2018 innan de e dags igen    sen passa jag på att besäka en go vän som jag inte träffat på länge så nu e det skärpning får försöka få in lite träffar där oftare också   , så idag har jag kommet ut lite men örat e fortfarande besvärat men i morgon har jag tid 11:30 vid vårdcentralen så får se vad dem säger om örat då så tar jag B12 då också av boka förra tiden då jag tänkte att de är bättre att de får titta örat när jag taget droppar ett tag så de kan se om jag måste forsätta eller om de ska sätta in nå annan medecin eller om de ska läka av sig själv ja hur som hälst så visar det sig i morgon.

Av Therese Larsson - 21 april 2013 21:48

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar men finns inte så mycket att blogga när man bara varet hemma och vilat örat men igår var jag if i väg å träffa Ela och Nille trodde att örat va ok men idag har jag haft lite besvär med det igen och dropparna e snart slut tur jag ska till vårdcentralen på tis så kan dom titta och bedömma det då :)

Av Therese Larsson - 18 april 2013 22:52

Började med att bleka ner håret för jag ville färgare till nån ljusare brun men sen tänkte jag att jag skulle bli blond ett tag men de höll inte så länge då jag bestämde mig ikväll för att ta i den bruna jag hadde hemma och blir det inte bra men då får jag väl bli svart som jag alltid e då men nu kör vi på brunt ett tag if, sen har jag tvättat lite idag och träffat N och E men de e bra jobbigt att umgås när jag inte hör nått alls med ena örat och e även halv döv på andra    jag som vill umgås å ha roligt men de ständiga döva örat ställer till problem för mig men if va trevligt och träffa dem if även om dom får skrika över hela berget för att jag för huvud taget ska ha en chans att höra, i morgon ska jag i väg och ta min jäkla B12 spruta också e väl på tiden e ju bara 1,5 månad försenad med den samt åter koll på örat få se vad dem säger, lär försöka få in lite mer Dater med mina vänner  nästa vecka kanske om örat vill sig väl men hoppas det för e så många som blivet åtsido satta nu när man varet sjuk hela jäkla tiden och de e jag hämskt lessen över också men för hoppningsvis ska de bli bra nu håller allt jag har för att de inte ska bli massa mer strul med grejer nu så jag slipper åtsido sätta nån men hoppas att ni ändå förstår att de e jäkligt jobbigt att inte höra vad nån säger och de kliar å ömmar blir väldigt på frestade det också och jag vill vara glad trevlig och inte säga va va va va va va va varenda gång de sägs något, ne nu börjar de bli dags för  sängen klockan ringer halv 7 i morgon  

 

PoK på er alla

Av Therese Larsson - 17 april 2013 18:17

Nu ska jag prova detta igen och har aven ficksat det sa nu sitter jag och bloggar via min nya mob??? men kommer nog att fore dra datorn att blogga ifran som sakt detta e bara ett test sa kan man ju blogga nar man e borta och far tid over nu till annat jusst nu har jag akt pa inflamation exem och oron propp i ena orat de e svullet omt kan inte sova pa hoger sida kan heller inte tugga om jag inte tar varktabketter skit trakigt och dov e jag ocksa pa det orat skit trokigt och vara sjuk nu nar man vill kunna gora saker PoK alla fina dar ute


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards